Sayfalar

6 Ocak 2012 Cuma

AH BU BEN :)

Kendime ne desem, ne söylesem, ne kadar kızsam az kalır... Hep uzun aralar vermeyi seviyorum sanırım ama bu sefer çok fazla ara verdim diye düşünüyorum.. :) Her üç ayda bir yazı yazacaksam neden bu işe girdim acaba diye sordum bugün kendime.. Etrafımda herkes blog açıyor, bir heyecan, bir kıpırtı, bir uğraş.. Peki ya ben? Aylar önce açmışım güya, kenara koymuşum, ne heyecanım duruyor yerinde ne de isteğim.. Silkeledim kendimi, iyice bi sarstım ve 'devam Didem' dedim kendi kendime... Evet, biliyorum çok yoğun bir şekilde devam etmeyeceğim ama hiç yoktan iyidir değil mi ? ;)


Aradaki boşluğu kapatmak için de değişik bir yazı hazırlamaya karar verdim.. Bu üç ay içerisinde Instagram'a koyduğum fotoğraflardan bir kaç tanesini sizlere sunayım dedim.  Umarım azıcık da olsa arayı kapatmam için yardımcı olur.. :) 








Aslında bu tek tek çok da anlamlı durmayan her fotoğrafın, kendisine göre bir hikayesi var bende. Hepsi ayrı bir duyguyu yansıtıyor aslında... Hüzünlü, komik, iyi, kötü, gözyaşı ya da kahkaha içeren... Çünkü hepsi benim yaşantıma ait birer kare... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder